Followers

Answer Questions

Saturday, April 23, 2011

PERHIMPUNAN ANAK 1 MALAYSIA (REUNION)



Korang pernah kena Program Latihan Khidmat Negara (PLKN)?..rugi sape yang tak berpeluang pergi program nie..beruntung tau dapat join PLKN..banyak pengalaman yang boleh diambil masa program nie berjalan selama 3 bulan..hehe..Mula-mula jer rase macam menyampah segala, macam penjara bagai..last day nanti confirm nanges..tak kira la lelaki ke perempuan..:)

So..i pun dapat juga join program nie..kumpulan 1, siri 3 tahun 2006 bertempat di Kem Gunung Ledang, Asahan Jasin..Nasib i agak baik la sebab dari komandan sampai jurulatih i kenal..so, dari segi communication..sangat okey..siap malam2 diorang ajak lepak lagi and belanja makan..hehe..Macam mana i kenal?..yerla, kebanyakan jurulatih and komandan sendiri dari bekas askar..so, i kan sekolah dalam kem askar..of coz lah kenal kan..:)

Selepas 6 tahun i join program PLKN tu..baru-baru nie i dapat jemputan untuk Majlis Reunion bekas pelatih PLKN daripada page fb Perhimpunan Anak 1 Malaysia (Reunion). Jurulatih i yang suggestkan program nie..So, di antara aktivitinya ialah :


Time
Sunday, July 3 · 7:00am - 11:30am

Location
STADIUM BUKIT JALIL, KUALA LUMPUR.

Created By

More Info
Reunion kali nie diadakan di STADIUM BUKIT JALIL, pada 03 JULAI 2011. semua bekas2 pelatih dijemput hadir. Majlis ini adalah sambutan Perhimpunan Belia 1 Malaysia, yg bakal dihadiri oleh Perdana Menteri. Tolong maklumkan kepada yang lain.. Bagi sesiapa yang pergi dengan kenderaan sendiri, tolong maklum dengan Cik Munizah di talian yang tertera dibawah ini.. (Termasuk yang ingin menaiki bas yang disediakan oleh pihak kem.) Pastika...n anda menghantar maklumat yang diminta seperti dibawah nie untuk pendaftaran. Harap maklum...Time Kasih..


Transport akan disediakan dengan syarat:banyak hadirin yang perlukan transport di negeri tersebut.
Pick-up point dan masa akan diberitahu kemudian.

Untuk maklumat semua,
Hadirin daripada negeri sembilan dan melaka akan jalan berganti-ganti daripada Stadium Pahlawan Melaka ke Stadium Bukit Jalil.Aktiviti ini akan mencipta rekod Malaysia dengan berjalan kaki sepanjang 153km.

Ada juga hadirin yang akan menyertai Konvoi Basikal daripada Proton City,Tanjung Malim ke Stadium Bukit Jalil.

Karnival Kerjaya akan diadakan.Bekas-bekas pelatih boleh mendapatkan maklumat yang lebih lanjut untuk menceburi bidang yang diminati.

Mini Kem PLKN akan didirikan di mana seramai 82 khemah akan didapati.Bekas-bekas pelatih bolehlah mengenang balik aktiviti-aktiviti yang dijalankan dalam kem masing-masing seperti Flying Fox.

Pelbagai permainan akan diadakan untuk mengeratkan hubungan bekas-bekas pelatih seperti permainan Paintball dan permainan Futsal.


Transport disediakan..
Pick up point akan dimaklum kemudian..

Sila sertakan=
Nama Penuh:
No I.C:
Alamat Rumah:
Kumpulan ke berapa:
Siri ke berapa:
No Handphone:
Email addres:
Sila SMS ke Cik Munizah..(0122082495)
(Bahagian Seketriat Alumni PLKN)
See More



     --------------------------------------------------------------------------------------------------

    Banyakkan aktiviti yang pihak PLKN Kem Gunung Ledang plan?..So, pada bekas-bekas pelatih  PLKN tak kira la siri or tahun keberapa khususnya dari Kem Gunung Ledang, Asahan Jasin..moh ler kita beramai-ramai join program nie..Insya'allah, if ade kesempatan..i pun akan join juga..


    Platun Delta :)


    Latihan Merentas Halangan


    Kawan yang paling rapat di Kem PLKN

    Program di Rumah Anak Yatim


    Gambar-gambar di atas merupakan kenangan semasa i menjalani program PLKN..banyak sangat program..hehe...memang TERBAIK lah..credit to kompeni DELTA especially..:))

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    -UPDATE-

    Time              :   Friday at 11:30pm - Saturday at 2:30am
    Location         :   STADIUM HOKI BUKIT JALIL
    Created By     :   Pradesh Desh
    For                :   KEM PLKN LAGENDA GUNUNG LEDANG ASAHAN, MELAKA

    More Info       :   Perhimpunan bekas2 pelatih akan berlangsung seperti dibawah ini:
    Tempat         :    STADIUM HOKI BUKIT JALIL
    Masa              :   1500 - 2330 MALAM
    Hari               :   JUMAAT

    Semua bekas2 pelatih dialu2kan hadir pada hari dan tarikh tersebut di stadium hoki bukit jalil...

    bagi bekas2 pelatih yang ingin pergi secara konvoi atau ngan kenderaan sendiri, boleh berbuat demikian dan terus lapor di khemah kem plkn lagenda gunung ledang asahan, melaka di perkarangan stadium hoki tersebut..... pendaftaran dibuka dari jam 8.00 pagi hingga 12.00 tengah malam. harap maklum....tolong sampaikan pesanan nie kpd kengkawan yang lain........

    kepada bekas2 pelatih yg tidak mempunyai kenderaan sendiri....pihak kem akan menyediakan bas dari kem ke stadium hoki.....termasuk penginapan dan makanan.

    bekas2 pelatih yang menaiki bas dan tinggal jauh seperti pelatih dari negeri johor dan negeri sembilan (termasuk melaka) akan disediakan tempat tinggal pada 13/10/2011 - 14/10/2011 di kem. 2 hari penginapan di kem dan makan ditanggung oleh pihak kem.

    bagi bekas2 pelatih yang tinggal di johor dan ingin menaiki bas plkn ke stadium hoki....anda perlu datang ke melaka sentral selewat2nye sebelum jam 10.00 pagi.
    kalau anda lewat atau mungkin mendapat tiket yang lewat dari jb....anda perlu turun di plaza tol ayer keroh dan akan dijemput oleh pihak kem melalui bas plkn. anda perlu lah ada di tol ayer keroh sebelum pukul 11.30 tghari....jika tidak anda akan tertinggal bas....

    bagi bekas2 pelatih yang tinggal di negeri melaka dan ingin menaiki bas plkn ke stadium hoki.....anda perlu berada di kem sebelum jam 10.00 pagi...jika lewat anda terus tunggu di plaza tol ayer keroh...pihak kem akan menjemput anda disana....

    bagi bekas2 pelatih yang tinggal di negeri sembilan dan ingin menaiki bas plkn ke stadium hoki bukit jalil......anda perlu berada di kawasan rehat senawang (lebuh raya plus menghala ke kuala lumpur) atau kawasan r&r seremban (lebuh raya plus menghala ke kuala lumpur)...anda perlu ada disana pada pukul 1.30 petang...pihak kem akan menjemput anda disana...

    SEBARANG PERTANYAAN BOLEH LAH SMS ATAU TELEFON KPD NO NIE:
    CG DESH: 0197527252

    Untuk sebarang lanjut, sila follow this fb page http://www.facebook.com/event.php?eid=260356360663009







    2 comments:

    Yaya said...

    yg khemah tu kene stay situ ker?atau kita ade pilihan?

    IeyRa K!eyRa said...

    pilihan yg mcm mane yer?..perkhemahan nanti mungkin diterangkan semasa berkumpul di tempat pengumpulan peserta..

    Post a Comment