Followers

Answer Questions

Sunday, December 18, 2011

GRADUATION NIGHT



Otw ke Hotel :)

Sahabat baik saya :)



Wif all my classmate..luv u all :)

Me with Isa


Macho boy, Helmi  with Me..:)

Queen Of The Night :)


OKey,malam jumaat ri tu, 15hb Disember 2011. I ade Dinner kat Hotel Reinassance, Kota Bharu, Kelantan.For all my coursemate, graduation night. Tema Red Carpet Affairs.So...like i said before..i x wat persiapan langsung untuk pergi dinner nie..dari atas sampai bawah,semuanya i pakai mane yang ado yo..dunno why..but yang pasti i x de mood sangat nak pergi..After solat maghrib..cepat-cepat bersiap coz nak kejar bas pkul 7.40pm.. but i lambat juga siap..cadang nak sewa kete..but suddenly my friend called and cakap bus still ade..mase tu kat pkul 8 lebih juga..so..i, ama n lily decided naek bas jer..hujan plak tu..haish..sampai2 jer..mula lah operasi snap gambar..tak sangke my photographer, Chua pun ade..hehehe..Majlis bermula dengan nyanyian lagu UMK and foods presentation.sambil2 makan..adelah selingan persembahan daripada akustik band. Setiap kelas juga kena buat persembahan termasuklah kelas i..kiotrang menari jer..lagu roly-poly..actually, before dinner nie, dah 3,4 hari juga kitorang practise..i klaw dah naek pentas..gugup juga la..dalam hati..belasah jer laa..janji menari..hehehe..:)

Beberapa anugerah seperti anugerah crazy girl, anugerah blur CEO, anugerah novelist turut diadakan..tapi bukan i lah pemenangnya..and last sekali..ade anugerah KING and QUEEN of the Night..King dimenangi oleh my lecturer, En. Fadil..and pengumuman untuk QUEEN..its me!!..serious, i betul2 x sangke dapat anugerah tu..sampai nama kena panggil dua kali..baru i naek pentas..actually i tataw siape judges and what the criteria they choose..i think smue yang pergi dinner malam tu..semua cantik2 belaka..:)

Owh ya,my bestfriend, Gobi said to me..
I'm so grateful to know u as well, u nie bukan sekadar kawan biasa, u r more than that for me, what a pretty girl u r,u got the talent to be a super model or an actress. U R A STAR beb!!!..u always share ur problems and stories to me, dun worry, everything will be fine..always keep in touch...

Sedar tak sedar..dah 4 tahun i menimba ilmu kat negeri Kelantan nie and bermacam-macam dugaan yang i tempuhi..this all will be my fantastic memories..tak kan dapat kat tempat laen..even dulu i selalu merungut duduk kat Kelantan and UMK..but now, i appreciate all this...thanks to all lecturer and friends coz always give me support..luv u all..semoga relations kita tak berakhir setakat di Universiti..:)




0 comments:

Post a Comment