Followers

Answer Questions

Sunday, March 27, 2011

Perkara Pelik Yang Mungkin Anda Tidak Tahu -_-



  1. Rama-rama merasa makanannya dengan kaki. ( Owh..ye ker?? )
  2. Bunyi itik tidak menghasilkan talun (echo). (x taw plak...)
  3. Dalam tempoh 10 minit, taufan membebaskan lebih banyak tenaga berbanding keseluruhan tenaga yang boleh dibebaskan dari senjata nuklear yang terdapat di bumi.(Wow!!)
  4. Secara purata, ramai manusia lebih takut labah-labah daripada takut mati.(Betul ker?)
  5. Gajah adalah satu-satu mamalia yang tidak boleh melompat.(Maybe sebab berat sgt nie...)
  6. Satu dari dua billion manusia akan dapat hidup sehingga 116 tahun atau lebih.(Bertuahnya...)
  7. Tidak mustahil bagi lembu menaiki tangga, tetapi ia tidak boleh menuruni tangga.(Haha...:D)
  8. Wanita berkelip mata dua kali lebih banyak dari lelaki.(Sebab aper ea??)
  9. Secara fizikal semulajadi, adalah mustahil untuk anda menjilat siku sendiri.(ye ker..sape yg boleh ea??)
  10. Siput boleh tidur sehingga tiga tahun.(wow!!..lamenye...)
  11. Saiz mata manusia tetap sama sejak dilahirkan, tetapi tumbesaran hidung dan telinga tidak pernah berhenti sewaktu hidup.(Ciptaan Tuhan)
  12. Semua beruang kutub adalah kidal.( Haha...same la kita..)
  13. Mata burung unta adalah lebih besar dari saiz otaknya.(Uish!!...awat kecik jer otaknye..??)
  14. TYPEWRITER adalah perkataan terpanjang yang boleh dibina dari huruf-huruf yang terdapat dalam satu barisan yang sama pada papan kekunci.(in malay ade x??)
  15. Hampir semua pembaca post ini akan cuba untuk menjilat sikunya.
Anda bagaimana?,hahaha :D



4 comments:

nazrol said...

y tkut labah2 2 mcm kne je ngan abg..hahaha..i dont like spider.. y mata brung unta 2 lme dh abg taw..kikiki..tgk astro...lg 1 layan gak lagu erra ni..heheh

IeyRa K!eyRa said...

hehehehe..suke tak lagu nei??lame dah adik cari adoi...br last week dpt tahu tajuk dier ape...terus download..hahaha:D

nazrol said...

cuke2.... lme dh xdgr lgu ni..kikiki

SyerAgh said...

wahaha.. stuju sngt2~ lagi rmai takut labah2 dari takut mati, dan aku juga cuba menjilat siku.. ha2

Post a Comment